Fredagslista

2013-03-15 19:00:00
Tankar Och Funderingar
När vaknade du imorse?
Strax innan åtta. Och strax efter började Elsa-Sara jaga sin svans, vilket låter en del.
 
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Minns inte riktigt. Antagligen något om vad klockan är eller om något jag drömt.
 
Har du ringt någon imorse, vem i så fall och vad sa ni?
Nej. Får mest bara "god morgon"-sms av Patrik på morgonen.
 
Vilket humör är du på?
Vardagsveckan-är-slut-trött men också skönt-med-fredag-glad.
 
Har du ont någonstans?
Nej, skönt.
 
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du sugen på?
Åh, chips. Älskar chips. Ska gå och hämta det snart. Åt glass förut, för övrigt.
 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Handlade russin och en liten chokladkaka förut idag efter jobbet.
 
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Hotmail. Kollar alltid min mail först så att jag inte missar något viktigt genom att glömma av att kolla den.
 
Vad ska du göra ikväll?
Se på någon film, tror jag. Eller spela sims.
 
Vilken var den första låten du satte på idag?
Håkan Hellströms senaste singel "Det kommer aldrig va över för mig".
 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Var hemma hos Willes föräldrar, med Wille och åt god middag som vi lagat tillsammans. Åt svartrot för första gången, det var gott.
 
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad i så fall?
Jag vet inte. Förhoppningsvis.
 
När fotade du något senast, och vad?
Igår. Bilder till det här inlägget.
 
Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Handlade ju russin förut. Saltå Kvarns ekologiska om ni vill ha någon ny information kring det.
 
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Kan inte sträcka ut benet rakt ut just här, men en vägg eller bashögtalaren på golvet.
Vad har du på dig idag?
Förut hade jag blåa byxor, t-shirt och kofta (den på bilden). Har bytt byxorna mot mjukisbyxor. Älskar att byta om till mjukisbyxor när jag kommer hem.
 
Lista lånad från niotillfem.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0