Aspfilm

2014-11-04 21:02:00
Filmer Skolan
 
Vi i bØf hade vårt aspmöte (vilket betyder att vi berättar vad vi gör och vad som kommer ske under aspningen) i måndags. Vi hade den här filmen som intro, efter att jag och min modulchef haft ett litet (med betoning på litet) skådespel där vi förfärades av att de andra bØf:arna ännu inte hade kommit fastän mötet redan hade börjat ... Så mitt uppdrag blev att ge mig iväg för att hitta  dem någonstans på Chalmersområdet.
 
"Larger than life" är för övrigt den låten som vi i år dansade till under hela mottagningen, så när den sattes igång hade vi gått in och stod vi redo i våra positioner.
 
Och mamma, du måste se filmen med ljud, annars är det värdelöst och tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0