Inflyttnings- och 44-årskalas!

2014-09-21 13:39:00
Kalas och festligheter
Jag och Katta fyllde 22 år i veckan och vi tänkte att detta måste vi ju fira med några av de bästa personerna vi vet. Plus att jag ville ha inflyttningsfest, så vi slog ihop tre fester i en, helt enkelt!
Några kom med ballonger som present (!!!) vilket var ypperligt passande.
Wille sprängde dem av misstag och blev livrädd. <3
Vi fick ingredienser till KfKb-shot i present. Och shotglas, vilket ju var himla passande!
 Skål och hurra föross! :)
Så mycket fint i en och samma bild. <3
Jag fick dansa till "My best friend" med Wille (finaste någonsin!) och tillsammans med de andra försöka lära mig att twerka genom att se på tutorials. Det gick sådär.
Dans, ballonger och Katta. Så myket bra på en och samma gång.
 Jag och Nalle. <3
 Någon gång efter midnatt kom sista gänget och dansade med oss.
Och idag vaknade jag upp med ballonger vid sängkanten. Himla fint ändå. <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0