Kalas, kulturtanter och earth hour

2015-04-01 09:54:00
Kalas och festligheter Min Dag
I fredags var jag och mina bØf:are på nollKkalas. Förhoppningsvis var det inte det sista. Kvällen slutade med dans, dans, dans (<3) och hamna i säng klockan fem på morgonen.
På lördagen mötte jag upp min bästa Wille på ett kafé efter några få timmars nattsömn. Efter att jag försökt få i mig lite linssoppa gick vi bort till Hagabion och såg Svenskjävlar. Bra film, se den, vettja! Har för övrigt kommit fram till att jag bara inte kan bli vettig på bild när Wille är med. Det här var den bästa bilden på oss.
Efter bion åkte vi hem till Wille. Vi åt degstivkex med ost och drack cider och pratade om kultur i alla möjliga former som de kulturtanter vi är. Och så släckte vi ner all elektrisk belysning och tände levande ljus eftersom det var earth hour. Så himla mysigt och fint. Sedan åkte jag hem sent igen och somnade så fort jag kom hem. Och på söndagen vaknade jag upp och var förkyld (vart så nöjd när jag orkade ta mig till affären och köpa glass). Så kan det gå! Men himla fin och bra helg ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0