Långfredag

2015-04-03 10:22:00
Min Dag Skolan
Idag är det långfredag och jag är ledig från skolan i ungefär två veckor från och med nu. Utöver att det är omtentavecka snart så en måste ju ändå plugga. Har fått tillbaka tentaresultaten och det gick bättre än vad jag trodde så jag kommer leva på det ett tag, antar jag. Fick i och med resultaten (och upptäckten av att jag helt utan problem kan lösa uppgifter i elkursen vi läser just nu) tillbaka lite studiemotivation och tanken att jag klarar ju faktiskt av det här. Jag kommer nog kunna ta en civilingenjörsexamen i bioteknik om några år. Hurra!
 
I vilket fall så skiner solen och jag kan få använda mina solglasögon för en gångs skull!
 
Glad påsk på er! Ha det himla fint och gött och ät ekologiska ägg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0