Nej, nu får det banne mig räcka

2015-04-14 18:12:00
Min Dag Skolan
Det har regnat och regnat och regnat idag.
Så jag har placerat mig och mitt pluggande inomhus. På golvet på en strandmadrass bara för att det är bästa stället att plugga på. Började dock få sådan huvudvärk så jag kände att det var dags att ge upp. Tror det beror på att jag har försökt memorisera alldeles för mycket på kort tid. Tänker ändå att det nu inte går att få in mer i min skalle och att det får gå som det går (för nu orkar jag bara inte mera). Så jag satte mig här vid datorn och har testat lite saker i photshop (eller jag har ju inte photoshop utan GIMP, men tänker att folk inte fattar vad jag menar då). Kan visa något jag knåpat ihop, kanske imorgon.
 Hade tänkt att jag skulle sprungit idag, men eftersom det faller ner vattendroppar från himlen tänkte jag att jag får ta det någon annan dag. Cyklade i vart fall till affären och köpte bland annat det här som jag tänkte göra en god soppa av. Och det typ NU!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0