Mottagningen hittills

2015-08-31 20:16:00
Kalas och festligheter Min Dag
Mottagningen börjar nu sintredje vecka och läsvecka ett har startat. Hittills har jag hängt mycket med min pHaddergrupp (som på bilden ovan) och haft hand om några mottagningsarrangemang med SnKfKb och Styret.
Älskar ju mottagningen. Händer alltid något kul!
Vi har exempelvis haft sittning med James Bond-tema.
Nästan alla undulater (minus Astrid och Elin) var där och var fina!
Och så dansades detlimbo. Vilket jag för övrigt är världssämst på så jag dansade fuldans (<3) istället med ett gäng andra. Fick dansa bØf-dans också vilket jag sällan säger nej till.
Och i lördags var det nolluppdragsdag och n0llan hittade på massa kul i Göteborg. Exempelvis var det Death metal yoga i Bältspännarparken och flygvärdinnor på spårvagnarna.
Däremellan har vi haft förfester och annat gött häng. Och ungefär såhär ska vi ha det i två veckor till, alltså. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0