Vi kan föreviga detta mer än fotografiskt

2015-08-15 11:17:00
Min Dag Musik
I tisdags hade jag flätor i håret och pendlade lite mellan att ha möte med mina bØf-barn och sitta och plugga med Nalle.
Framåt kvällen mötte jag upp det här gänget på andra lång och sedan drog vi vidare mot Götaplatsen.
För att se Timbuktusom hade Göteborgs symfoniorkester med sig. Kan ha varit bland det maffigaste och underbaraste jag hört. Lite smått ledsen över att jag missade Hello Saferide som spelade innan, dock.
Sista låten, Flickan och kråkan blev så sjukt maffig och fantastisk att jag vart helt mållös efteråt. Fattar att konserten fick fem av fem av GP. Alles gut!
Titeln är för övrigt från Timbuktus låt "Annie Leibovitz".

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0