Min alla hjärtans dag med dejt och allt

2015-02-19 18:41:09
Kalas och festligheter Min Dag
Efter ha skrivit labbrapportoch sprungit några kilometer gjorde jag mig iordning för kvällen. Använde locktången och kan absolut börja hålla med min syster om att det är typ den mest lättanvänliga och bästa locktången någonsin!
Sedan väntade jag, tittade ut genom fönstret för att se om någon jag väntade på hade kommit. Till slut kom de! Efter att ha öppnat presenter packade jag snabbt ihop en väska och så tog vi bussen bort till Chalmers.
Min dejt på allahjärtans dag var mina föräldrar med vilka jag skulle gå på Vera-spex, så himla bra dejt! Det var min julklapp till dem och vi var alla lika peppade. Vi hade det så trevligt och bra att jag dock glömde att ta några kort!
I vilket fall gick vi på sittningen efteråt och det kan ha varit en av de allra bästa sittningarna jag varit på under min Chalmerstid. Så kul att mina föräldrar fick uppleva den sittnigen, tycker jag! Sedan blev klockan plötsligt över midnatt och ett dansgolv startades i lokalen där jag dansade tills jag kände att det var dags att gå hem.
Så fin och bra alla hjärtans dag (eller vanlig lördag, för den delen)!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0