Crazy stupid love-besatthet

2015-01-17 11:35:00
Filmer Min Dag Skolan
Jag har under tentaveckan försökt ha en facebook-detox (faktiskt väldigt skönt) och har inte lyssnat på några podcasts. Detta har lett till att jag istället har fått hitta på andra saker att prokastinera med. Som att kolla på youtubeklipp.
 
Jag har blivit helt besatt av klippet ovan. Jag har sett det säkert hundra gånger. Jag kan alla repliker utantill och skådespelarnas rörelser. Jag har pendplat mellan att tycka att Gosling är supersnygg och inte-så-snygg. Jag måste få se filmen snart innan jag blir galen! Jag vet inte vad det är som gör att jag ser om det här klippet. Är det för att Ryan Gosling är utan tröja eller för att Emma Stone är så fantaiskt bra? Jag vet inte, men det jag vet är som sagt att jag måste få se den här filmen snart innan jag exploderar! Det jobbiga är ju att den inte finns att tillgå på viaplay. Åh, hjälp mig, någon!
 
Kanske skulle en även kunna dra en slags slutsats om att Facebook-detox leder till besatthet av filmer som egentligen inte är så himla världsbäst. Vet inte heller om det är bra eller dåligt. Återkommer eventuellt med en djupare analys senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0