Krunegård och Jinder

2015-07-03 10:51:49
TV/Podcast
Jag håller på och ser Krunegård och Jinder på turné på svtplay. Varje avsnitt är bara runt en kvart/tjugo minuter men jag har ändå bara sett till fjärde avsnittet.
Handlar i vilket fall om Markus Krunegård och Little Jinder som är ute på turné, där Little Jinder är förband till Krunegård. De är lite olika så det blir dramatik emellanåt, vilket såklart gör den här serien intressant.
Men de blir även sams och börjar tycka att det är så nice att hänga att de bestämmer sig för att göra en låt ihop. Utöver att följa med på turnén, får vi som tittare träffa artisternas mammor, vänner, och största fan, (mamma, tror du skulle gilla avsnitt 3 och/eller fyra) och vara med i replokalen respektive studion.
 
Jag lyssnar ju på och gillar både Little Jinder och Krunegård så jag tycker det är fint att de kan sammanföras på detta vis. Och det blir ju så bra när de gör grejer! Två otroligt talangfulla och duktiga musiker, det kan ju liksom inte bli dåligt (om inte båda är extremt viljestarka, vilket för mig återstår att se.)
Serietips, alltså!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0