And you laugh at my jokes and I laugh at your jokes, and I even like the birthday presents you get me

2015-06-16 20:24:59
Min Dag
I fredags slutade jag klockan 12 och tog bussen ut till stan så fort jag kunde efter att ha varit hemma en sväng. Kan det inte alltid vara så här grönt?
Jag mötte upp Wille när hon hade slutat jobbet och vi köpte med oss picknickmat och lite bubbel (för att fira att det var fredag). Vi slog oss ner på Calanderska och satt där tills hela parken låg i skugga.
Då tog vi en promenad genom Göteborg som var beklädd i HBTQ-flaggor, vilket ju är himla fint. West pride stundar.
Vi hamnade på en uteservering i Haga och det var fortfarande rätt varmt i luften. Vi planerade bland annat att åka på cykelsemester för att fira midsommar om vi är i det moodet nästa år (that framförhållning!).
Men till slut började det även bli kallt här och då drog vi hem till Wille. (Och här syns visst att jag har cyklat vält och slagit upp handen, men det läker snabbt så det är ingen fara.)
Jag fick den härfina katteckningen som Wille ritat och som jag ska hitta en ram till. Vi såg på Easy A och typ halvsov i soffan.
Och så fick jag låna den här 550-sidiga boken. Den tänker jag sitta och läsa ute vid havet eller i soffan med regnet smattrar på fönsterrutan.
 
Rubriken kommer från Hello Saferides låt "My best friend".

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0