Jag svär på min mamma jag ska ge dem vad de tål

2015-06-30 09:13:00
Min Dag Musik
I torsdags mötte jag upp Wille på Liseberg. Vi åt glass på en parkbänk, övervägde om det var värt att köpa en cider/öl (kom fram till nej) och ställde oss sedan framför stora scenen.
Silvana Imam och Beatrice Eli äntrade scenen och bjöd på en spektakulär show med mycket fokus på Pussy Riot och kvinnor. Gillar för övrigt att det var folk av alla åldrar i publiken (runt mig stod det mest 40+:are, men längre fram folk av min generation).
Finast var helt klart att de gav kärleksförklaringar till varandra då och då genom prat och sång (de är ju tillsammans). Och deras dansare var fantastiskt duktiga, blev smått hänförd av dem.
Yes, oh yes. Sedan gick jag och Wille en lång promenad hemåt för att riktigt ta till vara på varje sekund av denna afton som blir den sista på länge som vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0