Rapport från landet

2015-06-13 10:45:00
Min Dag
Eftersom jag sommarjobbar har jag tillfälligt flyttat hem till mamma och pappa igen i några dagar här och där (får så mycket närmare och kan cykla till jobbet då). Möttes av den här vyn när jag gått av bussen och tänkte att det här kan bli härligt.
Blev uppmött av den här pälsiga krabaten, som ungefär dygnet runt befinner sig utomhus. I och för sig gör jag det också så mycket det bara går.
Azalean har slagit ut och är himla vacker.
Annars har jag cyklat vält på en grusväg och slog upp ena handen och har lila blåmärken på armen, men annars gick det bra. Och så jobbar jag eller sitter på balkongen och löser korsord, eller försöker komma på/hitta vegetariska recept som resten av familjen också skulle tycka om.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härliga bilder

Svar: Tack!
ElinHaraldsson

2015-06-13 @ 11:05:24
URL: http://bondmoranpaudden.blogg.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0