Sommarbuffén

2015-06-08 09:39:37
Kalas och festligheter Min Dag
I lördags var det dags för Sommarbuffén, vilket innebär att KfKb6 i samarbete med KK (sektionens egna kock-kommitté), fixar ett 24-timmars arr innehållandes bland annat en stor buffé. Upptäckte att jag inte tog så många kort (tror jag filmade mest), men här kommer några stycken!
 
Efter att ha hängt ute på en gräsplätt i solen en stund, började jag, Nalle och Bagge att bli hungriga så vi drog till skolan för att se hur det gick för de som fixade maten (och så behövde vi gå på toa).
 
Sedan blev det (äntligen!) dags att dra till buffén. Det fanns som vanligt alldeles för mycket gott och för lite plats i magen. Jag befann mig i matkoma i några timmar efteråt.
 
Några av mina bordsgrannar tillika bØf-barn. Lenis brukar inte vara så läskig, det bara blev så den här gången. Efter ett tag kände dock jag och Nalle att det var dags för att gå på promenad för att inte somna (vilket hade med matkoman och inte sällksapet att göra). Vi hörde rykten om att det fanns milkshakes hos IT så vi drog dit och träffade HåDD.
 
Efter långpromenaden hamnade vi hos IT igen, sedan dansade vi och åt nattamat hos KfKb. Himla fint avslut på det här läsåret, trots att jag var rackarns trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0