Step to the step of the drum that rolls inside

2015-06-07 22:03:00
Kalas och festligheter Min Dag
I fredags skrev vi vår sista tenta, och efter att ha råknat somna i solen en stund och sedan haft möte gick jag och satte mig med ett göttigt gäng på en gräsplätt för att fira att vi numera har sommarlov helt och fullt.
Bagge hängde med. Woop.
 Jag och Bagge delade på en flaska rosévin som vi drack i plastglas. Vi kom fram till att vi nästa gång absolut borde ha is med oss!
Brumm och Janen var också med, till exempel. Så himla göttigt i solen!
Coolaste Eddie var också med.
Jag och Bagge upptäckte att rosévinet tagit slut, och eftersom systemet fortfarande var öppet gick vi och köpte en flaska till. Kanske inte en av våra bästa idéer här i livet, men det kändes som en bra idé just då.
När vi kom tillbaka hade Nalle också anslutit sig. :D
Vi var nästan alla bØfbrudar samlade, saknades bara Hyper.
Tack finisar för att ni (nästan) alltid vill ta selfies med mig. :)
Efter att ha suttit och göttat i solen en lång stund till drog vi till J.A. Pripps för att få i oss middag. Mate och Amanda var där också, till exempel.
Och Lisa, som fick lotten bordsgranne till mig och därmed vara med på en selfie.
Jag hakade sedan på Brumm, Janen och Eddie när de drog hem till Eddie för gött häng.
Eddie bjöd på KfKb-shot och sedan drog vi vidare igen och mötte upp några andra från skolan. Och jag kom hem mycket senare än vad jag hade tänkt.
Sommarlov!
 
Titeln kommer för övrigt från låten "Rhythm inside".

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0