Vår nu, ju, visst?

2015-03-11 12:28:00
Min Dag
I princip varje dagden här veckan har jag haft vår/sommarskor på mig. Så himla härligt! Märker dessutom att jag är så mycket piggare och gladare. Hurra! Såg för övrigt en vitsippa idag på vägen hem från en springtur, så visst är väl våren här nu?
Men än så länge inga shorts eller linnen på utomhus. (Bara inomhus, bästa kläderna att gå runt i hemma.)
Annars håller jag mestadels på att pluggar inför tentorna (pendlar mellan panik och men-detta-kan-jag-ju), går på möten (ett varje dag den här veckan!) och försöker komma ihåg att äta då och då. Har blivit smörgås och non-stop till middag mer än en dag den här veckan ... (Men jag får i mig lunch, frukost och mellanmål, mamma, så jag tror det är lugnt.)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0