bØf-ohmsitts

2015-05-10 10:27:00
Kalas och festligheter
I fredags var det dags för ohmsitts med bästa bØf. Var så otroligt pepp! Vi hade förfesten hemma hos mig och här är jag och min Dryckesansvarig Guppi. (Rubriken uttalas för övrigt båff-omsitts.)
Först satt alla i köket, men när alla stolar blev upptagna och det kom fler bØf:are blev golvhäng det nya.
Eller soffhäng. Soffan knakade dock till när vi skulle ta gruppbild, men den höll!
Några gjorde akrobatik, andra hade allsång. Vi kom också på att vi inte hade anpassat oss till temat ("the American dream") överhuvudtaget, men glömde sedan av det igen. Så kan det gå.
Efter att ha varit och hälsat på en av mina grannar eftersom en av mina förfäder kände dem, blev det dags att gå till sittningen (några timmar efter utsatt tid).
Upptäckte nu att jag inte tog en enda bild på sittningen, så den här fina på mig och Nalle får bli den sista. Men vi gjorde såklart sådant som bØf:are gör bäst: dansar, äter urgod mat, dansar lite till, ser på när KfKb6 kommer och gücklar, har förträffligt efterhäng med lite alla möjliga olika sortes personer, dansar ännu mer och går till sist hem några timmar efter midnatt pga missar sista bussen. Fantastisk fredagskväll, helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0