På spåret - fest nummer två

2015-05-06 10:47:00
Kalas och festligheter
I lördags knöt jag en grön rosett runt kragen. Jag och resten av KfKb-styret skulle gå på StyrITs sittning, och för andra dagen i rad gick jag på en fest med temat "På spåret".
Jag satte upp håret i en hästsvans (och tog på mig en hatt) och gick hem till Amanda för att förfesta lite med de andra. Vi klädde ut Amanda till en fransyska och läste i Cortègeprogrammet.
Sedan gav vi oss av till sittningen. Vi blev indelade i lag och försökte hitta platser på Chalmers område genom ledtrådar. Mitt lag kom tyvärr allra sist, så kan det gå! Här är för övrigt jag, Amanda och herr ordförande.
Brumm och Katta ville visa sina färdigheter (Katta syns dock inte). Efter efterrättens inträde drog vi vidare till KfKb-sektionen där det var kalas. Sedan hamnade jag och Bagge utomhus och stod och pratade i flera, flera timmar om allt möjligt tills vi kände att vi frös alldeles för mycket och att det var dags att gå hem och värma upp sig. Mycket finfin fredag och sittning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0