Styret i Lund - dag tre; ballunch och hemfärd

2015-05-26 13:38:21
Kalas och festligheter Resor
Efter att ha sovit några få timmar packade vi ihop våra väskor och städade i lägenheten vi fått låna. Sedan gav vi oss iväg till Loftet för att gå på ballunch. Jag var pigg och glad och pepp, Brumm desto mindre.
Vi fick lite underhållning av våra bordsgrannar medan vi åt. Det var himla trevligt och fint. Vi gick också i ett Norge-tåg för att fira Norges nationaldag. Kändes dock mer som ett festtåg, men det kanske inte alltid behöver vara olika saker.
Vi passade på att dansa till bästa låtarna tills de stängde stället vid tre-tiden. Då blev det dags att kramas hej då till alla fina som inte skulle resa hem riktigt än  (eller överhuvudtaget pga redan hemma) utan gå på ännu en efterfest.
Vi tog oss istället till busstationen och köpte med oss lite nödproviant.
"Ta ett kort när jag sitter och filosoferar, såhär." Kan jag väl. :D
Och så lämnade vi Lund och åkte buss i ungefär tre timmar för att komma hem till Göteborg. Mycket, mycket, mycket fin helg. Tack och puss och kram för det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0