Efter tentorna

2015-11-06 07:41:00
Kalas och festligheter
I lördags var tentaveckan över för den här gången på Chalmers. Det firade vi med kalas! Jag gick till en förfest som hölls av min pHaddergrupp. Eddie och Brumm var där, till exempel. :)
Jag försökte ta stalker-kort på Eddie, men det gick inte så bra. Detta blev bästa.
Efter ett tag fick de flesta huvudbonader gjorda av toapapper. Eddie var tuffast.
Andrea och Agge lyckades komma undan toapappren och verkade ju mycket glada över detta.
Hej, hej alla runt bordet!
Jag blev medlem av kökshängs-gänget som spelade kort.
Och hej, hej från en med tydligen dålig hållning. Här är nog bästa kortet på min björkstams-utklädnad. Finns ett något bättre kort, men på det tyckte Eddie och Brumm att jag såg full ut så det vågar jag inte lägga upp.
Några andra hade kramkalas i hallen. Fint! Sedan blev det dags att dra vidare.
Till KfKb6:s ET-raj. Där träffade vi bland annat på Andreas. Det var Halloween-tema för övrigt.
Någon gång under kvällen spelade Johns vatten för oss också. Och sedan tog jag inte fler kort från kvällen än ett på Eddie i röd peruk, men det vågar jag inte lägga upp. Fin lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0