Italien - the movies

2015-09-02 14:10:05
Filmer Resor - Italien
Jag, Gürra, Bagge och Dash tog ju oss en liten sväng ner till Italien, genom Europa, i sommar. Och nu till slut har jag fått klippt ihop allt filmaterial. Dock blev det en himla stor fil vilket vimeo inte riktigt tillät, så jag har fått dela upp den i tre delar.
 
Har även kommit till insikt att jag kanske bör skaffa mig något bra program där jag kan klippa i låtar. Försökte i videoredigeringen, men det blev ju inte riktigt så snygga övergångar som jag hade velat. Men det får funka för nu.
 
I den här första delen är det mest resvägen dit, men även lite av vad vi hittade på när vi kommit fram. Som att klättra på höbalar, busa med Bagges kusin och mata hönorna. Bilder från vår resa finns här, förresten.
 

Italia 2015, part one of three from Elin Haraldsson on Vimeo.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0