5 000 Volt

2016-08-11 14:01:21
Dagens låt
Om några timmar ska jag, Annie och Vita påbörja vår färd mot Karimunjawa Islands. En ö där vi ska spendera helgen och där det inte finns internet och bara elektricitet under nattetid (typ). Fatta, TRE DAGAR. Hur ska vi överleva? Kommer vi börja klättra på väggarna? Kommer vi kasta mobilerna i huvudet på varandra i ren tristess? Eller kommer vi skutta omkring på stränderna och simma bland fiskarna? Stay tuned. Fortsättning följer ...
 
Och under tiden skulle ju ni kunna lyssna på den här låten på repeat, istället för att bita av er naglarna av spänning i väntan på nästa blogginlägg. Tycker den är så himla fantastisk, magisk, bra, fin, och otrolig. Har lyssnat på den en hel del sedan jag "hittade" den någon gång i början av sommaren. Och ja, kanske att den redan går varm hemma i stugorna i Sverige. Men jag har ingen koll och vad gör väl det?
 
Ha en finfin helg, vettja.
Och om ni kan: dansa tills svetten rinner längs ryggen och ni vaknar upp med träningsvärk dagen efter. Puss!
 
 
Södra Station - 5 000 Volt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0