Little white bars

2016-12-17 12:05:27
Dagens låt
 Hittade Terror Jr:s album häromdagen, och det är ju helt sinnes bra.
Skrek i princip till när låt efter låt visade sig vara perf. (Sorry, grannar.)
Är förundrad över att jag inte har lyckats stöta på det tidigare (det har iofs varit en ganska grå höst där jag inte haft lust/ork till att lyssna på ny musik).
Det här är första låten på albumet, och sedan fortsätter det bara i samma awesome-takt. Hela albumet kan ni till exempel lyssna på här.
(Lyssnar också, som alla andra, orimligt mycket på 5 fine frøkner. Dansade exempelvis till den igår och vaknade upp med träningsvärk i nacken. Yees.)
---
Found this song (and the album) the other day. Think it is perfection.
 
 
Terror Jr - Little white bars
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0