BTS; teambuilding och mackutdelning

2016-02-10 09:11:00
Min Dag
I lördags bjöd jag hem det här gänget till mig. Det är nästan hela projektgruppen för Bioteknikdagarna (BTD) som jag är projektledare för. Plus vår kassör Sofia. Och plus Axel som fick ta kortet. Vi åt hemmagjord pizza och diskuterade igenom syftet med BTD, hur vi ska lösa konflikter inom gruppen och annat viktigt. Sedan spelade vi galenpanna och lyssnade på olika sorters musik.
 
På måndagen delade jag och Sofia ut mackor till en lunchföreläsning som hålls varje måndag. Olika forskare får komma och prata om vad de håller på med för coolt och häftigt och studenter och andra forskare får macka att äta under tiden. Vi fick finfin hjälp av SBE-styrelsen (på bilden ser ni Annie och Sümeyya, och Isabel tar kortet (tack, tack!)) eftersom det var vår första gång. Sedan är ju tanken att vi ska ha hand om detta varannan måndag. Så himla kul att få säga hejhej och prata med folk som kommer förbi!
 
Så detta är lite av vad jag har fått göra hittills som projektledare i BTS-styrelse. Och hittills har det varit himla kul! BTS står för övrigt för "bioteknikstudenterna i Sverige" och är en organisation med medlemmar från alla lärosäten i Sverige som innehar en bioteknik-utbildning, och där varje lärosäte har ungefär två personer som medlem i just Styrelsen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0