Bloggen 2010

2016-01-23 16:19:00
Bloggen Tillbakablickar
Ack och ve, här kommer bloggdesigner del 3!
 
Senast slutade vi ju här. Julpyntat och härligt och i slutet av 2009.
 
På självaste tjugondedag Knut rensades julen ut och jag fixade till en ny header. Jag och Wille hade en rosettperiod, vilket även syntes på bloggen. Slängde även till ett citat från en Salem al Fakir-låt som jag hade en väldig hang-up på under denna tid.
 
I april kände jag att det var dags för något nytt.
 
Mera färg men fortfarande rosetter. Och behöll citatet (vilket jag gjorde väldigt, väldigt länge).
 
I juni tyckte jag istället att den här röriga headern var logisk att ha. Speciellt med den otroligt smickrande bilden. Och Pythagoras sats???
 
Hade ju sommarlov så hann antagligen sitta och fixa i photshop. Till den här headern istället.
 
Men bytte sedan till den här. Rosetten fick göra en liten comback.
 
Några veckor senare hade jag tydligen redan tröttnat och bytte till den här.
 
I augusti ville jag istället köra med den här, mindre färgglada.
 
Ljusade upp den några dagar senare och framhävde ögonen lite mer, tydligen. Och den hade jag i nästan ett år, helt otroligt. Det var allt för denna gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0