Ett besök på gymmet och glutenfritt bröd

2016-07-17 03:27:38
Resor - Indonesien
I fredags, och dag 40 på resa (tiden går så fort?!). Vi var lediga på förmiddagen så tog tag i det här med att vi måste röra mer på oss (för att inte somna i labbet).
 
Passerade en å och pangvacker utsikt. Finns ett litet promenadstråk längs med ån som vi kanske tar en promenad på någon gång.
 
Vi kom fram till dagens stora grej: gymma! Jag skulle få springa och Annie lyfta vikter. Var dock väldigt varmt; AC:n gjorde inte riktigt sitt jobb och fönstrena var öppna. Sprang en halvtimma i vart fall men med några stopp för att inte vätskebalansen i kroppen skulle bli helt rubbad. Fick så mycket välmående i kroppen under och efter springturen. Älskar't.
 
Med ny energi (jag ville hoppa omkring) och intag av glass, kom vi tillbaka till labbet och jag fick scanna mina TLC-plattor från reaktion jag gjorde innan vi åkte till Bali.
 
Sedan var jag klar för dagen och väntade på att Annie också skulle bli klar. Läste bok så länge. Vi hittade den här på stället vi bor och jag har bara kvar en oläst bok, så det fick bli denna. Läckberg på engelska, alltså.
 
Och så tittade vi på kattungarna! Alltså. Fyra små som ungefär precis fått ögon och är nyfikna på livet. Just för tillfället saknade de mest sin mamma som nog var ute och skaffade mat, men de har varandra.
 
Framåt kvällen kom en tung regnskur, så det var svårt att få tag på taxi. Så vi satt och väntade medan regnet smattrade mot marken.
 
Till slut kom vi fram till ViaVia där de har lampor i form av ballongvispar.
 
Jag beställde Es d (en traditionell, indonesisk dryck), och Annie powerjuice. Och ser ni papperspåsen på bordet? I den ligger en glutenfri limpa samt chiafrön som vi köpte i ViaVias bageri. Det är fantaaaastiiskt.
 
Den här mackan. Fick äta 1) mozzarella, och 2) glutenfritt bröd. Nomnomnom. Sedan åkte vi hem och somnade till podcasts.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0