Sköldpaddor och outfit

2016-07-24 15:31:00
Konsumtion Mode Resor - Indonesien
Har köpt två sköldpaddor. I silver, och inte riktiga såklart. Kände att det blir ett fint minne från våra tre månader i Indonesien och främst gången då vi släppte ut bäbissköldpaddor på Bali.
 
Det blir fint och bra att bära med mig dem på örsnibben.
 
Annie skaffar sig en tatuering och jag köper örhängen. Båda blir minnen från Indonesien. (Och nej, jag har ingen mystisk vit fläck vid munnen i verkliga livet, är nog bara en tandkrämsfläck på spegeln. Så, lugn och sitt i båten.)
 
Apropå Annie fick jag henne att ta en "dagens outfit" på mig, bara för att vi hittade en vit vägg på en lite avlägsen plats när vi gick runt inne i ett palats. Och för att jag kände att jag hade mixat lite roligt med mönster. Plus bar hatt som prick över i:et. Fräääscht.
 
Hatt: gammal från Lindex som jag limmat fast ett blått band på
Linne: från Lindex
Shorts: från ZaraMan
Skor: blåa, trasiga, gamla och slitna converse
Strumpor: vita funktionella (löparstrumpor) från en sportaffär
Bonnebränna: från att ha gått runt i Yogyakarta i t-shirt, två veckor på Bali hjälpte inte ens

Kommentarer
Postat av: Annie

That fashion blogger! Några dagar i KL g

Svar: Hahah!
ElinHaraldsson

2016-07-24 @ 17:36:37

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0