Loyal like Sid & Nancy // Foster the people

2017-08-15 07:32:11
Dagens låt
 
 
 
Just nu har jag ungefär tre låtar jag alternerar mellan, och lyssnar på om och om igen. Loyal like Sid & Nancy är en av dem. (De andra två tänkte jag slänga upp någon annan gång i veckan.) Blir pepp av den och vill röja till den på klubb. Och skrika Hey man, get away from me.
 
---
 
For the moment, I alteranate between approximately three songs, and listen to them on repeat. Loyal like Sid & Nancy is one of them. (I plan to post the other two later this week). It gets me up and I would like to dance toit at a club. And yell Hey man, get away from me.
 
 
 
Foster the People - Loyal like Sid & Nancy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0