3 ting jag skulle vilja ha i lägenheten

2017-02-08 08:48:12
Konsumtion
3 things I would like to have in my apartment
1. Jag har kärat ner mig i den här lampskärmen, och som jag skulle vilja ha som taklampa. Problemet är främst att den är byggd av gåsfjädrar, dock bara sådana som har legat på marken och som ändå skulle brännas upp, och inte ryckta från levande fåglar. Men fåglarna har ju ändå behövt födas upp till något ... Väger den fram och tillbaka flera gånger i veckan, och går och kikar på den i affärerna då och då. Får se om den någonsin blir min.
2. Någon slags ramlist (i mörkt trä) till min Håkan Hellström-poster jag fick i julklapp. Den här är från Lagerhaus men den är slut över hela landet, vilket även verkar vara fallet för alla andra liknande. Behöver en i större modell (70 cm).
 
3. En murgröna! Har inte så mycket växter i min lägenhet. Just nu bara en passionsfruktsplanta (mina apelsinträd överlevde inte vintern ))): ). Tänker att den skulle passa på hyllan ovanför mitt skrivbord. (Den här är från plantagen, för övrigt. Tror jag får ta mig en tur dit.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0