Målen för 2017

2017-01-13 09:48:00
Tankar Och Funderingar
Glad fredag, vettja! Jag är ju ledig nu och har lov på r-i-k-t-i-g-t. Har till exempel lånat två böcker på bibblan som jag vill läsa ut, lagt till The xx:s nya album i kön på Spotify (och annan ny musik som förhoppningsvis är nice) och har inget annat planerat än så länge. Så har tagit mig tid att sätta upp mina mål för detta år. Här är listan:
---
Happy friday! I have vacation now, for real! I have for example, borrowed two books on the library, queued The xx:s new album on Spotify, and not made any other plans for so long. So I have taken my time to write down my goals for this coming year. Here is the list (will be in Swedish though):
 
 
○ Cykla tandemcykel
○ (Våga) Gå på bio ensam
○ Hitta någon balans mellan att vara-i-stunden och att dokumentera
 
 
○ Hänga i tre nya städer/länder jag inte besökt innan (Finland, kanske?)
○ Läsa minst tio skönlitterära böcker (gärna av författare från olika länder)
○ Läsa bok i parker/utomhus oftare (när vädret tillåter, ofc)
 
 
○ Klara alla mina tentor och bli färdig med fjärde Chalmersåret
○ Vara bara studieteknolog (dvs inte gå med i någon kommitté/förening) åtminstone hela vårterminen för att vila upp mig
○ Ha mer sleepovers med kompisar. (Bästa ju.)
○ Hänga mindre hemma i lägenheten.
 
 
○ Klubba mer ute i Göteborg och andra städer. Dans är bra för själen, det vet väl varenda människa
○ Fortsätta gå på yoga, och få massage oftare
○ Springa, cykla och simma tillräckligt mycket/lite så att jag mår bra
○ Köpa en golvlampa, och två taklampor (till köket och vardagsrummet)
 
Har ni några niceiga mål får ni gärna dela med er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0