Måndag, vecka 28

2017-07-10 19:21:00
Veckorapport
 
Monday, week 28
 
 
 
Halloj pirater. Vecka 28 och måndag är här. Eller snart är det till och med tisdag. Upptäckte idag att jag är ledig på onsdag (trodde jag skulle jobba hela veckan), och planerar att jag bland annat ska ta tag i mitt Kroatien-packande då. Ni vet, kolla så jag har solkräm, solhatt, åksjuketabletter, solbrillor, bikini. Det närmar sig. Hur som, har haft en kul men också tråkig helg. Återkommer om det i veckan. Och idag efter jobbet var jag helt slut, det gick inte att undkomma en tupplur.
 
---
 
Hello pirates. Week 28 and Monday have arrived. Or rather, soon it's even Tuesday. Today I discovered that I'm free from work on Wednesday, and am planning to spend it looking over my bagage to Croatia. Checking for sun block, sun hat, travel sick pills, sun glasses, bikini, you know. It's getting closer. However, my week-end have been fun but also tedious. Will talk more about this in the week. And today after work, I was totally tired and couldn't escape taking a nap.
 
 
 
Den här veckan tänkte jag blogga om: nytt försök med Kroatien-önskningar, min helg, middagar för en vecka, och några av mina favoritingredienser. Kanske att jag slänger in ett godis/snacks inlägg också.
 
---
 
This week I have planed to blog about: a new try regarding my Croatia-wishes, my week-end, dinners for a week, and some of my favorite ingredients. Might also create a candy/snack posts as well.
 
 
 
Har lite längre jobbpass den här veckan (en dag jobbar jag 12-21), så förväntar mig inget att jag kommer vara låg på energi. Lägger nog all min energi för dagen på att vara glad, trevlig, härlig, och ha tålamod på jobbet. Mitt tålamod är egentligen inte så stort, så behöver lägga en del energi för att uppbåda det. Utvecklar min personlighet, jadå. Ha en trevlig vecka, då!
 
---
 
This week, my working hours are some more (one day I'm working from 12 pm to 9 pm), so am expecting to be low on energy. Put all my energy for the day to be cheerful, polite, nice, and patient at work. I don't have a lot of patience, so I have to put a lot of energy to bear with those situations. Developing my personality, yes. Have a splendid week!
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilka underbara bilder :D

Svar: Tackar! :D
ElinHaraldsson

2017-07-10 @ 20:28:03
URL: http://orsin.blogg.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0