Hej och välkommen till mitt cykel-landskap

2017-06-14 19:44:23
Foto
 
Hello and welcome to my view when I'm bicycling
 
 
 
 
 
 
 
Cyklar ju för det mesta för att ta mig fram och hit och dit ute på landet. Riktigt somriga dagar som denna var, är det ju magiskt.
 
---
 
Mostly, I'm bicycling in the countryside to get to different places. Summerlike days like this was, it's all magical.
 
 
 
 
 
Landsbygden. Ibland är du helt otroligt vacker, fastän jag ibland blir en aning rastlös när jag hänger med dig.
 
---
 
Countryside. Sometimes you are unbelievable beutiful, even though I sometimes get restless when hanging around with you.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0