Måndag, vecka 39

2017-09-25 07:45:37
Veckorapport
 
Monday, week 39
 
 
 
 
God morgon, kompisar. Har varit vaken sedan klockan sex då jag vaknade av en hostattack. Kunde inte somna om, så passade på att gå upp och fånga soluppgången. Kommer behöva vila mycket den här veckan också för att helt bli av med det här förkylningsviruset som invaderat min kropp. I labbet ska jag ta hand om cellerna som jag odlar (hoppas på att de har växt till sig under helgen och inte dött), och läsa ännu fler artiklar om proteinet som orsakar Parkinsons sjukdom. Ser fram emot detta.
 
---
 
Good morning, friends. Have been awake since six o'clock, when I woke up of coughing. Couldn't fall back to sleep, so took the opportunity to catch the sunrise. Will need to rest a lot this week as well, but then I hopefully get rid of the cold virus that has invaded my body. In the lab, I will take care of my cells which I am cultivating (hopefully they haven't died during the week-end, but grown), and read more articles about the protein causing Parkinson's disease. Looking forward to this.
 
 
 
Den här veckan har jag tänkt blogga om: födelsedagsfirande, en filmlista, förhoppningsvis ett recept med trattkantareller (måste äta upp dem hur som haver), och vad jag ser fram emot i höst. Det var det. Må vecka 39 vara god mot er. ♥ 
 
---
 
This week I have planned to create posts about: birthday celebration, a film list, hopefully a recipe with chantarelles, and what I'm looking forward to this autumn. That was all for now. I hope week 39 will be well to you. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0