Glad påsk

2019-04-20 07:39:00
Min Dag
Happy Easter
 
 
 
Glad påsk-hälsningar från Hallands län där jag firar påsk med mammas släkt. Jag har hittills promenerat på naturstigar, sprungit utan att veta vart, nästan badat i sjö (kanske blir av idag?), somnat i solen (har dock inte bränt mig tack och lov), och lyssnat på Povel Ramel som på den tiden då mormor var med. Och! Ätit supergod mat. Druckit vin. Låtit bli att dricka whiskey. Så jag har det helt okej faktiskt. Nej, nu tror ja det snart är dags för frukost. Hoppas ni har en fin påskhelg, vad ni än har för er.
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Wow, vad härligt det ser ut och låter! Jag hoppas på att få bada i en sjö inom en snar framtid, så härligt och fridfullt :) Kram

Svar: Det var det :) Tog första, snabba doppet på skärtorsdagen. Det var mer kallt än fridfullt, haha. Men hoppas du får bada snart!
ElinHaraldsson

2019-04-25 @ 10:25:44
URL: http://tesswaltenburg.com/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0