Vecka 14

2019-04-01 08:51:00
Veckorapport
 
Week 14
 
 
 
Första april. Har tagit ledigt idag eftersom jag har några inbokade ärenden. Håller mig på så vis borta från första-april-bus på arbetsplatser. Har inte hunnit vänja mig vid att vi ställt om tiden. Satt uppe och spelade till klockan ett igår (men det var fortfarande midnatt för kroppen) och somnade om efter att alarmet gick igång imorse. Så atte. Tänker att jag ska lägga mig i tid ikväll och komma upp i tid imorgon. Tror jag blir ledig imorgon med eftersom jag har ett ärende efter lunch, men vi får se hur det blir. Resten av veckan ska jag i vart fall jobba och är uppbokad varje kväll utöver onsdag.
 
---
 
First of April. Have taken the day off today since I've some scheduled errends. Thereby, I'm proteced from April-first-pranks at work. Have not yet get used to the reset of time to summertime. Yesterday, I stayed up and played until one o'clock (though, my body thought it was still midnight) and slept over efter the alarm this morning. Well. Plan to get to bed in time tonight and get up in the morning. Think I'll be off tomorrow as well. For the rest of the week I will work, though, and have something scheduled for every evening except for Wednesday.
 
 
Nu i helgen har jag vaknat tidigt för att solen väcker mig när den går upp (typ halv sex innan vi ställde om klockan igår), och har lagt mig sent. Har därför varit lite groggy och fått ta små tupplurar mitt på dagen. Som ett småbarn. Vilket dock inte hjälper mot groggigheten, men kroppen får mer tid att återhämta sig än. Nåväl, nu ska jag börja göra mig iordning för dagen. Hoppas ni får en underbar vecka!
 
---
 
Last week-end, I woke up early since the sun woke me when it setted (like half past five before we reseted the clock), and went to bed late. Therefore, I've been dizzy and had to take small naps during the day. Like a toddler. Which didn't help to get the dizziness away, but the body got more time for recovery however. Oh well, now it's time for me to get ready for the day. Hope you'll have a wonderful week!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0