Vecka 32

2019-08-07 07:42:00
Veckorapport
 
Week 32
 
 
 
Augusti är här nu och jag försöker komma tillbaka till några slags rutiner igen. Vakna i tid. Komma i väg till jobbet i tid. Är ju en morgonperson så är inte särskilt svårt. Desto svårare att hålla energin uppe till eftermiddagen. Har redan planerat in resor till Danmark och Finland de närmsta veckorna. Kul! Är taggad! Utöver att jobba ska jag åka Helix 10 gånger (om Anton får bestämma) på Liseberg, och se till att få upp alla hyllor och tavlor hemma. Det kanske snart blir ordning och reda här hemma. Nu måste jag börja göra mig iordning och cykla iväg. Hoppas ni får en fin vecka!
 
---
 
August has arrived and I'm trying to get some routines again. Wake up in time. Leave for work in time. Am a morning person so it's not that hard. Harder to keep the energy up all afternoon. I've already planned for some trips to Denmark an Finland for the nearast weeks. Fun! Am psyched! Beyond working I will ride Helix 10 times (if it's up to Anton) at Liseberg, and get all of my shelves and paintings up the walls. Now, I have to get ready for work. Hope your week will be nice!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0