Vecka 28

2019-07-09 12:17:00
Veckorapport
 
Week 28
 
 
 
Sitter på tåget just nu och på väg ner till Hamburg. Kommer hem igen om några dagar, och åker sedan iväg igen till Norrland och Kungsleden. Så mycket oklart hur uppdateringen här kommer att se ut den närmsta tiden. Det får bli som det blir. I Hamburg ska jag lära mig om PCR-kit och försöka att inte äta gluten (se tidigare inlägg). Har packat med mig proteinkakor den här gången så att jag kan få i mig något glutenfritt snabbt om det skulle behövas.
 
---
 
I'm on the train now on my way to Hamburg. Will return back home in a couple of days and then start a new travel to Norrland and Kungsleden. So not sure how much of updates there will be here in the nearest weeks. Whatever happens, happens. In Hamburg I will have a training about PCR-kits and try to not eat gluten (see previous post). I've brought protein bars this time to have something glutenfree nearby in case of.
 
 
De få dagarna jag var hemma i Sverige igen har jag firat min brors födelsedag med en stor fest. Hade superkul och dansade, tjötade, och svajpade på andras tinder. Har också försökt införskaffat saker (mest mat) till vandringen som jag inte riktigt känner att jag har 100% koll inför. Men vi har ett tält (som vi har fått låna av snälla Anna). Jag har fixat kläder, myggnät, och en ryggsäck. Känns som bland det viktigaste ändå. Är taggad! Nej, nu ska jag käka min lilla sallad till lunch. Hoppas ni får en fin vecka och hinner njuta av sommaren! 💜
 
---
 
The few days I've been home in Sweden, I've celebrated my brother's birthday with a big party. Had a lot of fun and danced, talked, and swiped on other people's tinder. Also, I've tried to get things (mostly food) for the hikiing, for which I don't feel like I have 100% control . But we have a tent (which Anna was kind to lend us). I've got clothes, mosquito net, and a backpack. Feels like the most important, though. Am stoked! However, now I need to eat my little salad for lunch. Hope you'll have a lovely week and enjoy the summer! 💜
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0