Nyårsafton

2023-12-31 08:00:00
Min Dag
 
 
New Year's Eve
 
 
Såhär såg jag ut för prick ett år sedan. En glittrig discokula. I år ska jag väl ha samma byxdress - den har börjat bli min standard nyårsoutfit - men utan kula. De som befann sig därinne på insidan ska nu få hänga med på deras första nyår på utsidan. Vad jag också tänker på när jag ser den här bilden: åh, vi kunde ha den lilla julgranen framme på en liten pall och duk på soffbordet. 
 
 
Idag ska vi fira på samma sätt som vi gjorde förra året. Fika och spana på fästningens fyrverkerier på eftermiddagen, och att alla gäster efteråt ger sig av på sina respektive nyårsfiranden. Det blir mysigt. Så länge barnen är nöjda och glada bara. Det får bli sista inlägget för i år. Hoppas ni får en fin söndag och nyårsafton, vad ni än har för er. Gott nytt 2024.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0