Oktober - en sammanfattning

2023-11-06 15:53:40
Månadssammanfattning
 
 
October - a summary
 
 
Årets andra sammanfattningar finns här.  
 
 
Månadens sysselsättning
Gå på födelsedagskalas och jubileum. Vara själva med barnen för första gången. Gå på babysim. Börja mata barnen dagligen med puréer. Börja projekten trappa ner (och sluta) bröstpumpa, och barnsäkra.
 
 
Månadens tv-serie
Bäst i test - har fortfarande inte sett klart senaste säsongen. Såg några avsnitt mellan att barnen nattats och det var dags att pumpa. 
 
 
Månadens musik
Barnvisor och godnattvisor.   
 
 
Månadens poddar
Flashback forever och Oförskämt att anta som vanligt. Bebispodden i Barnradion - lyssnar på ungefär ett avsnitt varje eftermiddagen med barnen, lagom långa avsnitt. 
 
 
Månadens godaste mat
Den caterade maten på jubileumet var inte dum den.
 
 
Månadens sämsta
Återigen att vara sjuk. Ska jag vara det en gång i månaden framöver? Och att bli så otroligt bakis, så ovärt.
 
 
Månadens bästa beslut
Att börja trappa ner pumpningen på riktigt. Hade tänkt jag skulle pumpa året ut, men började verkligen känna att nu får det räcka.  
 
 
Månadens app
Facebook, tyvärr. Satt och slöscrollade när jag borde gått och lagt mig. 
 
 
Månadens anteckning
Har börjat lämna tillbaka gravidkläder och bäbisgrejer, och har således börjat stryka dem från lånat-från-vem-listan.
 
 
Månadens klädesplagg
Långkalsonger och regnjacka. Det är den årstiden nu.
 
 
Månadens film
Såg en kvart av Triangle of Sadness.
 
 
Månadens böcker
Har till slut lyckas välja Mina första år-böcker till barnen (velat mellan tre olika), och börjat fylla i.  
 
 
Månadens mest lästa inlägg
 
 
Månadens rutin
Börja få in rutiner hela dygnet, och få in matstunder till barnen. Gröt, matpuréer, och fruktstund. Nattning samma tid. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0