Vecka 40

2023-10-03 12:00:00
Veckorapport
 
 
Week 40
 
 
Vi har kommit hem från en Ölandsresa där vi var på Skördefest i tre dagar med Antons familj. Fredag lördag söndag. Det var pumpasoppa, keramik, fårens dag på Borgholm, fackeltåg, och rotfrukter. Kändes otroligt mysigt. Som att hela ön var med och många små samhällen, och dess hantverkare, ville visa upp sig. Det gick hyfsat bra att åka så långt med tvillingarna. Jag fick sitta beredd i baksätet med nappflaskor när det blev gråt. Men annars sov de mestadels. Speciellt på hemvägen. Då var de två trötta bäbisar. Jag var också trött. Hade det inte varit för att Anton behövde hjälp med att hålla sig vaken hade jag somnat därbak. Känner mig nu energisk av att få ha varit ute och rört på mig länge (i solen) flera dagar i rad. Det tråkigaste var att jag hade fått ordentlig nackspärr just samma dag som vi skulle åka dit. Annars var det fint och är glad över att vi följde med.
 
 
Vi går in i oktober nu men det känns inte riktigt så i luften. Har ännu inte behövt använda kappa. Går fortfarande bara i tjocktröja som mest. Längtar lite efter att det ska bli sådär krispigt och friskt i luften. Frost på marken. Ha en fin oktobervecka. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0