Vecka 38. Födelsedag

2023-09-18 19:00:00
Veckorapport
 
 
Week 38. Birthday
 
 
 
Idag har det varit min födelsedag. Har fått pannkakor till frukost. Har varit ute på promenad. Det har regnat och blåst, vi hittade luckan när det var uppehåll. Jag har varit trött och sovit nästan hela förmiddagen. Märker att jag har varit sjuk, att tröttheten och torrheten är kvar. Började lägga ett 1 000-bitars pussel när barnen somnat för kvällen. Blivit grattad under dagen - tack så fint att bli uppmärksammad. Ätit tårta som blivit över från min överraskningsfest. Bryggt kannor med te. Nu är det höst. 
 
 
I helgen firade vi pappas 65-årsdag med kalas. Tvillingarna hade blusarna som jag haft som liten, och tröjorna med deras namn på. De fick mycket uppmärksamhet, vilket en av de älskar särskilt mycket, och lyckades somna i sorlet (men även vakna till). 
 
 
Denna vecka har vi inte jättemycket planerat. Förhoppningsvis finns det möjlighet att få vila så att jag blir lite piggare. Hoppas ni får en fin höstvecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0