Vecka 1 2024

2024-01-02 17:38:00
Veckorapport
 
 
Week 1 2024
 
 
Första dagarna, första veckan, första månaden på det nya året. 2024 är här. Jag har tänkt att jag inte har några nyårsmål, men medan jag satt och nattade en bäbis igår tänkte jag att jo men det har jag väl visst. Så det får skrivas ner i en lista. Jag är pepp på att det börjar bli ljusare om dagarna, även om det väl dröjer till slutet av februari innan det är ljust innan och efter arbetstid. Vi har blivit påminda om att det snart är vår ettåriga bröllopsdag och det hade varit kul att göra något med det. Längre fram på året har vi barnens ettårsdag att fira och planera. Och fira alla de små nya liven som kommer till världen. Hoppas innerligt att 2024 blir ett bättre år än 2023, som för mig blev dödens år. 
 
 
Lite mer kortisiktigt: Den här veckan ska vi få finbesök från USA, fira trettondagsafton med mina släktingar, och fira barnens farmors födelsedag. Mycket kul att se fram emot, alltså. Det ligger snö på marken och om minusgraderna håller i sig kanske vi får möjlighet att testa babypulkorna för första gången. Hoppas ni får en fin första vecka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0