Italia, part two of three

2015-09-03 15:48:00
Filmer Resor - Italien
Andra filmen från Italien! En del från San Marino där vi bland annat hade vattenkrig vid en färgglad fontän, en biltur där Dash var glad i hatten, en kattunge och lite akrobatik. Och avslutar med en middag hos Fransesca (där Mattia och Camilla också var med). Himla fint! (Ett tips är att se i HD.)
 
Upptäckte dock nu att musiken är djävulskt dåligt klippt (vilket jag har fått göra av upphovsrättsliga skäl), så bara bortse från det ett tag så ska jag försöka fixa till mig ett musik-klippar-program (och lära mig hantera det) ... 
 
Part one finns att se här, om ni skulle ha råkat missa.
 

Italia 2015, part two of three from Elin Haraldsson on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0