4 nämen ja tack-plagg

2017-02-15 08:03:58
Konsumtion Mode
4 clothes I would like to wear
1. Har totalt kärat ner mig i den här jumpsuiten från Monki (verkar som fortsätter på fjäderspåret). Finns bara online, och alla M- och L-storlekar är redan slutsålda, vilket gör mig lite osäker om den är lite stor i storleken? Hade ju velat prova den irl. Eller ska jag bara strunta i det och köpa en i S ändå?
 
2. Verkar som om jag rensade bort nästan alla mina t-shirtar innan jag åkte till Indonesien. Denna från &otherstories tyckte jag var precis perfekt, och fin. (Men tänkte nog gå och kika på Myrorna efter något liknande.)
 
3. Älskar mönstret. Och färgerna. Vill ha mer sådant i mitt liv. Kommer från Lindex samarbete med Evelin Kägo.
 
4. Sist (och minst) dessa strumpor. Behöver iofs inga nya strumpor pga kan knappt få igen min stumplåda, men har ju inte så många roliga strumpor. ): Från Monki hursomhaver.
 
Obs, obs. Ej sponsrat inlägg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0