Bloggdator

2008-12-16 16:33:41
Tankar Och Funderingar

När jag ligger i sängen, och precis ska somna, då ploppar det upp en massa tankar som jag skulle kunna skriva om här i bloggen. Men de tankarna försvinner sedan när jag har vaknat.

   Men igår så tänkte jag på det, just det, att de tankarna försvinner. Så då skulle jag kunna ha en liten bloggdator som nästan alltid är på, och uppe på min bloggsida, så jag kan skriva ner det jag tänker.
   Fast det är ju inget bra för miljön, inte ens om det är en sådan där liten eee-pc, elr vad de heter, haha.
   Jag skulle kunna ha ett skrivblock bredvid sängen. Men då kommer ändå inte de tankarna upp direkt. Fast det är ju bättre än inget :).

   Har du något sånt?

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0