Boxning

2008-12-02 17:50:49
Skolan

Idag på idrotten hade vi boxning. Eller boxersize, som det kallas. Gick ju i boxning ett tag på vårterminen i nian. Eller okej, jag ska inte överdriva nu, hehe, jag och en kompis gick väl kanske max sex gånger ? x)
Men idag, efter gympan kände jag ett sug efter att få börja igen. Det var så kul! Medan alla andra var helt slut, och trött i armarna, så kände jag bara att jag ville mer. Eller, det kanske inte beror direkt på de där få gångerna jag gick, men vi kanm låtsas det, hehe.
Fast i och för sig, så går jag ju på friskis nu, man kanske ska lugna ner sig ? Och inte överanstränga kroppen. Fast å andra sidan är boxning grymt bra träning för hela kroppen, och alla muskler. Saknar det lite faktiskt, att på söndagarna vara sådär härligt slut, och känna att man verkligen förtjänar den där choklasbiten. x)

Jaja, får väl se hur det blir. Det brukar inte bli som jag säger ändå, hehe.
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0