Dagens jobb

2008-12-20 16:00:46
Jobb

Så har man vart och jobbat, kom hem för kanske en timma sedan.
   Väldigt hektiskt idag, och det kändes som om hela personalen var där och jobbade idag. För annars brukar jag nästan vara helt själv. Men det är väl så mycket innan jul, eller det är så mycket innan jul.
   Men skönt var det att jag kunde gå när jag ska sluta, 14.00. För jag visste att det fanns personal kvar, som eventuellt kunde ta det jag missat.
   Fick en julklapp av företaget, som jag tjuvöppnade på bussen. Hihi. Men ni får inte veta vad det var förrän julafton (a.  

   Jätte trött är jag med, men nu ska här ses på Andra Avenyn, sedan ska jag göra min svenskaläxa. Om jag orkar. Men jag måste orka. Den ska in innan jul...

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0