Godnatt från mig

2008-12-25 23:42:41
Min Dag

Idag har jag varit hos mina kusiner, och ätit lite julmat osv. Känner mig jättetjock verkligen. Men jag kommer inte träna något, förrän nästa år, och det vet jag. För jag kommer inte hinna. Men det skulle behövas, känns det som när man nästan rullar fram...

   Imorgon ska vi åka in till staden. Farmor och Farfar ska ha en tv, och de är så otekniska osv så de behöver några som är med de och väljer, haha. Sedan ska jag införskaffa en extern mus till min dator, och ett headset till mobilen då jag slarvigt nog tappade mitt troligtvis på maxi.

   Nu blir det snart sängen, för vi ska åka runt klockan 9, alltså upp 8. Usch, usch.

 Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0