Helgen

2008-12-07 18:31:55
Min Dag

Hemma hos Frida.

Denna helgen har varit den mest roligaste på flera veckor. Var med två kompisar , och vi såg på OC, och det är en underdrift att säga att vi är helt besatta av den. Vi verkligen lever oss in i den.
   Kalla oss töntiga, kalla oss nördar, men vi har sjukt kul i vart fall.
   Vill inte gå in på några detaljer, haha. Men vi började hos mig, sedan vid 22-tiden, åkte vi hem till Frida efter hennes förslag. Vi somnade där med. Myisgt om något ! Tre flickor i en 1.20-säng. Tack flickor, detta behövdes<3

Längtar tills vi ska se nästa gång igen. Måste ju få veta hur det går för alla därborta i Carlifornia. Missade ju det när det gick på tv, så nu får man ta igen det. :)

Kommentarer
Postat av: Wille

Haha, jag älskade OC när det gick :D

2008-12-08 @ 17:08:42
Postat av: Elsa

Åh va bra vi hade dt! måste göras om snart, men nu har min dator börjat cpa så vi ska lämna in den och de är där jag har filmerna :O men ah, vi får väl se när den kommer tillbaks. hoppas inte de tar för lång tid iaf!

puss älsk.<3<3<33

2008-12-13 @ 12:27:47

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0